Trece peste o despartire ascultand tonuri binaurale

În postările trecute și pe blogul https://eumerit.blogspot.com, ți-am propus (din experiență) măsuri concrete ce poți lua ca să uiți pe cineva, să-ți vindeci inima rănită, să treci peste o decepție, o pierdere sau o despărțire.
Toate ideile și sugestiile date în bună credință ajută extraordinar, dar ele cer foarte mult efort și dedicație.

Vindeca-ti inima ranita cu Cristina G.
Imagine de pe Pixabay
Astăzi îți prezint un tratament alternativ, holistic dacă vrei, de a-ți vindeca inima rănită (ruptă) fără nici cel mi mic efort din partea ta.
Tot ce ai nevoie este de un dispozitiv electronic (smartphone, laptop, tabletă, MP3, 4, etc.) și căști (earphones).

Ai auzit vreodată de tonuri (sunete) binaurale? 

Iată ce zice Wikipedia despre ele:

„Tonurile binaurale sau pulsuri binaurale sunt artefacte ale activității creierului sau sunete aparente cauzate de stimuli fizici specifici.
Tonurile binaurale ar putea ajuta la inducerea relaxării, meditației, creativității și ale altor stări mentale dorite.

Conform relatărilor, tonurile binaurale influențează creierul în moduri mai subtile, prin antrenarea undelor cerebrale și oferă alte beneficii de sănătate, cum ar fi controlul asupra durerii.... ”

Ascult tonuri binaurale de circa 3 ani.
Am fost o persoană extrem de cinică și sceptică în privința oricărei afirmații de genul:

  • putem influența creierul (mintea) prin stimuli externi, 
  • ne putem schimba personalitatea, caracterul, modul de a gândi și acționa cu ajutorul mesajelor subliminale, tonurilor binaurale și isocronice, etc. 
  • ne putem vindeca de boli convingând creierul să creadă că este posibil - ca mai sus
Nici nu voiam să aud de NLP (neuro linguistic program), mesaje motivaționale, etc. 
Dar când am ajuns într-un punct în viața mea în care nimic fizic și perceptibil nu mă ajuta să merg mai departe, am recurs la tonuri binaurale. 
Există nenumărate pagini unde poți găsi GRATUIT tonuri binaurale care te ajută să te vindeci de orice. 

Am văzut efecte pozitive concrete? 
Da. Numai că eu ascult des cu inima deschisă crezând că că mă ajută. Nu mă costă nimic să cred. 


În cât timp își fac efectul? 
Depinde de la persoană la persoană. Cu cât asculți mai des, cu atât mai bine. 

O sugestie prietenească: 
În timp ce asculți nu-ți înjura fosta, fostul, prietenul ce ți-a furat gagica, prietena care face ochi dulci iubitului, etc., căci efectul va întârzia să apară. 

Intră pe YouTube (apasă), pune-ți căștile și ascultă colecția asta de sunete.  
Ascultă în timp ce te plimbi, îți faci temele, faci curat în casă, mănânci, dormi, etc. 
Oricând și oriunde. 
Ascultăm fel de fel de muzică în fiecare zi oricum. 
Personal ascult în fundal, la minim, în orice moment. 
Nu pot să dorm cu căștile, dar deseori adorm alintată de sunete de foc de lemne, ploaie, vânt. 
Apasă aici pentru o listă creată de mine (niciun video nu-mi aparține).

Dacă nu ai internet, cere unui prieten să descarce GRATUIT aceste video-uri în format audio (MP3, MP4). Încarcă-le pe telefon, tabletă, etc. și ascultă-le tot timpul. Chiar și când te uiți la filme. Neavând cuvinte, nu te deranjează. 

Îți sugerez să nu asculți cântece și să nu te uiți la filme (video-uri) care vorbesc despre tristețe, inimă rănită, despărțiri, etc. 
Ne identificăm cu aceste sentimente și ne adâncim în durere.
Fă alegerea corectă. Luptă! 
Dacă te-ai despărțit de cineva, nu înseamnă că viața s-a terminat. 
Tot ce are început are și sfârșit. 

Scriu o carte despre asta. 
Înscrie-te la scrisoare ca să te anunț când iese. Cine știe că nu o primești GRATUIT? 
Surprize, surprize. 

Iar dacă vrei să stai singură sau singur, citește cartea asta care se găsește peste tot online: Fată Bătrână și Fericită - Mai Bine Singură Decât Singură în Doi

***

Creatii Culinare si Literare de Cristina G.


Îți place să citești? 
Mie îmi place să scriu!
Toate cărțile mele se găsesc în mediul online în ambele formate: electronic și de hârtie, tastând în orice motor de căutare „cărți de Cristina G.” sau, pur și simplu, scriind titlul cărții de care ești interesat, urmat de numele meu.

De asemenea, pe Amazon găsești toate cărțile mele în ambele formate - dar asta numai în engleză.
Cărțile în limba română se găsesc pe Amazon numai în format de hârtie.

ATENȚIE
Dacă cumperi cărți de pe Amazon, ai mare grijă la prețul de transport - diferă de la țară la țară.
Achiziționează mai multe odată ca să nu-l plătești.
Cărțile reprezintă grozave idei de cadouri și nu se învechesc niciodată.

PS. Nu trebuie să fie toate ale mele, dar nu m-aș supăra dacă ar fi așa.

În format electronic (mobi, ePub, PDF), cărțile mele în română se găsesc pe:
Te invit să te înscrii la scrisoarea ocazională ca să fii ținut la curent cu toate inițiativele mele.

***
Dacă vrei să te ții în contact cu mine, mă găsești aici:
  • https://scriitorcristinag.blogspot.com
  • https://www.amazon.com/Cristina-G./e/B01N0U3U4P 
  • https://www.goodreads.com/author/show/16277613.Cristina_G_
  • https://www.facebook.com/creatiideCristinaG/
  • https://twitter.com/CristinaGscrie
  • https://twitter.com/authorcristinag
  • https://www.facebook.com/authorcristinag/
  • https://www.linkedin.com/in/cristinagherghel/
  • Pe YouTube am diferite vlog-uri grozav de amuzante. 

RUGĂMINTE
Dacă ai citit cărțile mele și ți-au plăcut, te rog, dedică 2 minute, să lași o recenzie (comentariu, gândurile și impresiile tale) pe Goodreads, Amazon, Google, etc. 




Multumesc Exista Oameni Buni de Cristina G.

Cristina Gherghel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu