Cum să petreci Ziua Îndrăgostiților singur/ă - 5 Recomandări Prețioase

Eu... de sfântul Valentin, Dragobete, Crăciun, Anul Nou, și tot așa am fost mereu singură.
Nu știu cum s-a întâmplat.
Chiar dacă eram într-o relație, tot singură petreceam.
N-am idee de ce și cum.

Sunt o romantică fără pereche dar iubiții mei au fost exact opusul. Habar nu aveau ce-i aia o candela parfumată...
Unde i-oi fi găsit nu știu.
Deseori îmi zic că nici dacă căutam cu lumânarea nu găseam ființe mai reci și insensibile.
Probabil asta zic și ei despre mine.
Hmm... numai că eu nu sunt nici rece nici insensibilă. Măcar de-aș fi. Dar na...

Mi-ar fi plăcut să sărbătoresc și eu ca toată lumea... ori aproape toată lumea, însă nu mi-a fost dat.

— Și ce crezi?
Anul ăsta tot singură sunt.
Însă măcar acum am scuza că nu am fost într-o relație de vreo 3 ani. Sau 4. Chiar nu mai țin minte.
Dar stai, nu numai că nu am fost într-o relație, chiar nu "m-am văzut" sau ieșit cu nimeni, nimeni în acești ani.

— Voi muri oare dacă petrec singură?
Nicidecum! Sunt atât de ocupată că n-am timp să respir.

Dar îmi dau seama că pentru unii este greu să fii singur. Mai ales dacă abia te-ai despărțit și persoana iubită e deja cu altcineva.
Chiar îmi pare rău. Sincer. Te înțeleg și aș vrea să te ajut.

Știu că nu toată lumea se gândește și pune preț pe sărbătoarea asta două Valentine s day și Dragobete.

Dar dacă ești aici cred că-ți pasă cumva. Nu știu dacă ar trebui sau nu, dar așa merg treburile.
În definitiv și la urma urmei, Iubirea este Totul. Chiar așa cred.
Fără iubire e greu.

Uite ce să faci ca să nu te apuce disperarea. Iar dacă te apucă, dă cu pumnul în perne.
Nu ești singur/ă. Sunt mulți în situația asta.
Dar știu că asta nu te ajută.

Fată/femeie, băiat/bărbat eu îți zic că vei supraviețui. Așa cum ai făcut-o mereu.

  • Pregătește o sticlă cu ceva tărie. Personal aș bea un vin spumos.

Nu zic să te îmbeți. Chiar te rog să nu o faci. Bea cu măsură. Dacă crezi că-ți va fi mai ușor dacă bei până faci pipi pe tine... știi bine că nu e așa.
Când ești beat, poate să doară mai tare. Iar a doua zi oricum te căiești.


  • Cumpără o groază de chipsuri, ciocolată (dulciuri în general). Nu în formă de inimă.
Da, mă, da. Eu care stau departe de așa ceva mai tot timpul, când e vorba să-mi hrănesc sufletul/inima, mănânc tot ceea ce mă face să mă simt mai bine.
Da, te-ngrași că doar nu ești de lemn, însă poți să slăbești. Alergi de-ți merg fulgii.

  • Aleargă de dimineață. Fugi până nu mai poți. Dacă poți face box (la sală), ar fi și mai bine. Boxul este cel mai de-stresant sport din toate
Nu te bate cu lumea. Nu e vina nimănui că ești singur/ă. Așa a fost să fie. Nu te certa și nu urla. Fii om.
  • Pregătește ceva filme de comedie, ori dimpotrivă, de tragedie. 
Cam toate-s de dragoste. Mama lor. Dar se găsesc și fără cupluri și altele. 
Jackie Chan te poate ajuta. 
The Shawshank Redemption - este unul dintre cele mai tari filme făcute vreodată. O tragedie cu o lecție de viață grozavă. 

  • Dar cel mai important este să stai departe de rețelele de socializare. Mai ales dacă fostul/fosta este fan și-și etalează noua achiziție cu nonșalanță. 

Nu fi snob și gelos. Îți faci rău degeaba! Nu cumva să-i trimiți mesaje disperate încercând să-i strici ziua.
— Dacă ai fi tu în locul ei/lui, ți-ar plăcea ca fostul/a să te bată la cap după ce totul s-a încheiat?
Fii rezonabil/ă și fii BĂRBAT. Chiar dacă ești femeie. Man up!

Te asigur că va trece și ziua asta. Așa cum trec toate.


***
— Studiezi Engleză și vrei să-ți îmbunătățești pronunția?
Citește (în Engleză , doar nu în Chineză!) cu voce tare pentru 10 minute pe zi.
Cărțile mele sunt absolut perfecte pentru așa ceva. Sunt foarte ușor de înțeles pentru că sunt concepute special pentru poligloți, trigloți, etc. Deci pentru toți vorbitorii de limbă engleză de orice nivel.
Nu e nevoie de Kindle sau cum zic ei. Se poate citi pe orice celular "deștept," PC, laptop sau tabletă.
Dacă nu merge, instalează aplicația de pe Amazon. Nu știu cum se face că eu n-am celular "deștept."
Merge pe calculator fără aplicație. La mine cel puțin.
Asta e valabil pentru orice carte în format electronic. Tot ce ai nevoie este un cont pe Amazon.com.

***
— Te-ai abonat la scrisoare? 
Cum adică, Nu?
Tu glumești!
Apasă aici, lasă-ți email-ul și primești Gratuit 10 Metode/Remedii/Tratamente Naturiste – plus câteva idei si recomandări prețioase – în format PDF.
Documentul poate fi salvat pe computer sau se poate imprima.

Te rog să notezi că înscrierea va fi pe eumerit.blogspot.com. 

***
Dacă te lasă inima să mă susții, vizitează-mă pe authorcristinag.blogspot, Amazon, Goodreads și unde mai crezi tu.
Iar dacă-ți plac cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie?
Caută-mi numele – Cristina G. – în Google (sau orice alt motor de căutare ce folosești tu).
Sunt peste tot.
Da, și văd ce faci, să știi. :p

Multă baftă!
90% dintre fotografiile de pe toate blogurile mele sunt de pe Pixabay.com


Cristina Gherghel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu