Singur de Ziua Îndrăgostiților? Alege să fii Fericit Oricum!

Nu te rețin mult astăzi.
Am scris 7 postări diferite pe 7 dintre blogurile mele, dar mai am încă multe de zis pe această temă.

Indiferent dacă ești într-o relație sau iubești pe cineva, această zi poate fi specială dacă tu vrei.
Poți face multe dacă nu alegi să te îmbeți și să-ți plângi de milă.

Toți avem nevoie de iubire și mulți duc lipsă.
— Dacă toți am alege să ne drogăm ori să bem până cădem sub masă, atunci ce ne separă de animale fără creier?
  • Îmbrățișează pe cineva care are mai mare nevoie decât tine,
  • Spune un cuvânt frumos unui coleg care are probleme, 
  • Șterge-i lacrimile unui bătrân uitat de lume, 
  • Oferă un sandviș unui om flămând, sau o bucată de pâine unui animal nevinovat. 
Dacă până acum am sfătuit să eviți filmele triste când ești amărât și singur, află că am experimente pe mine (și pe alții) și am ajuns la concluzia că este chiar mai bine să fii martor la dureri mai mari decât ale tale. 

Dacă chiar nu ai chef să faci nimic, alege un film dramatic până la extrem. 
  • De dragoste sau nu. 
  • Cu final fericit ori nu. 
Când te așezi să te uiți singur, 
  • Deschide-ți inima și lasă durerea să-ți intre până în măduva oaselor.
  • Vezi dincolo de tine, vezi-i pe cei din jur. Și ei suferă, poate chiar mai mult decât tine. 
  • Plângi pentru ei, luptă cu ei, speră cu ei și bucură-te dacă le este bine. 
Asta îți spun să faci când durerea ta este copleşitoare. 
Am observat că după un film incredibil de trist, problemele mele mi se par jucărie. 

Pentru mine filmele inspiraționale și motivaționale sunt cele mai indicate. 

Iată câteva dintre preferatele mele
  • Cinderella Man
  • A Beautiful Mind
  • The Theory of Everything
  • The Shawshank Redemption
  • Seven Years a Slave
  • A United Kingdom 
  • The Men Who Knew Infinity
  • Slumdog Millionaire 
Împrăștie iubire și-ntr-o zi se va întoarce înapoi. Dă și îți va fi dat. 
Surâde om cu suflet. Undeva, cumva, cineva se gândește la tine. E doar o chestiune de timp. 


Cristina Gherghel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu